ניצחון ענק לנתניהו: 67 חכי"ם הצביעו בעד מועמדו לתפקיד מבקר המדינה

    איתי גדסי No Comments on ניצחון ענק לנתניהו: 67 חכי"ם הצביעו בעד מועמדו לתפקיד מבקר המדינה

    ראש המשלה בנימין נתניהו, שלא היה בטוח בניצחונו לאחר כישלון הרכבת הממשלה והתפזרות הכנסת, נכנס לקרב מול כלל חברי הקואליציה העתידית ובדק מקרוב שאכן כולם יצביעו בעד המועמד שלו לתפקיד מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן | הניצחון היה מתוק, 67 חברי כנסת הצביעו בהצבעה חשאית בעד | הערבים מאשימים כי כבחול לבן יש סוררים שתמכו במינוי

    מתניהו אנגלמן מבקר המדינה צילום: פלאש 90
    23:34
    20.05.24
    נתי קאליש No Comments on מיצג אמנותי בבית שמש: צילום ילדי החלאקה ברקע ציון הרשב"י

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ניהל את הקרב הראשון שלו להבטחת הקואליציה העתידית, לבחור את מועמדו למבקר המדינה מתניהו אנגלמן, נתניהו שוחח היום עם עשרות ח״כים וביקש מהם להצביע בעד מתניהו למבקר המדינה וכינס את סיעת הליכוד כדי ליישר קו לפני ההצבעה.

    הקרב הראשון של נתניהו הסתיים בניצחון ענק על אופוזיציה שהעמידה מועמד אחד מטעמה, 120 חברי כנסת השתתפו בהצבעה. בעד אנגלמן הצביעו – 67 בעד מועמד האופוזיציה גיורא רום הצביעו – 48. 5 פתקים לבנים היו בקלפי ככל הנראה מהמפלגות הערביות.

    מסיעת חד"ש-תע"ל נמסר: "חברי חד"ש-תע"ל הצביעו פה אחד למען מועמד האופוזיציה גיורא רום. אנחנו מחויבים להתנגד לשלטון נתניהו ולשומרי הסף מטעמו. כחול לבן צריכה לבחון מי שבר שורות אצלה במקום לתלות אשמה בחברי הכנסת הערבים. דבריו של יועז הנדל, לפיהם אנו פועלים התיאום עם נתניהו, הם יהירים ומתנשאים, והוא האחרון שיכול להטיף לנו מוסר".

    מבקר המדינה הנבחר מתניהו אנגלמן לאחר ניצחונו הגדול, הגיע לכנסת בכדי לקבל מיו"ר הכנסת את המינוי הרשמי מיו"ר הכנסת, מזכירת הכנסת וחברי ועדת הקלפי. המבקר הנבחר מתניהו אנגלמן אמר בפגישה הממלכתית: "זהו כבוד גדול עבורי ועבור משפחתי. מוסד מבקר המדינה ההוא מאבני היסוד בישראל ואני נכנס לתפקיד בענווה ותחושת שליחות לאומית, כשאני רואה לנגד עייני את טובת המדינה ואזרחיה. אני מודה לראש הממשלה על האמון והתמיכה לאורך כל הדרך, אני מודה לחברי הכנסת על התמיכה במועמדותי".

    יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין למבקר המדינה הנכנס, מתניה אנגלמן: "בשם כנסת ישראל אני מבקש לברך אותך, מבקר המדינה הנכנס, שחרף התהפוכות הפוליטיות נבחרת ברוב איתן.

    ללשכת היו״ר אתה תגיע פעמים רבות בשנים הקרובות להגיש דוחות בנושאים שונים, ותעבוד עם הועדה לביקורת המדינה בכנסת.

    כמבקר המדינה אתה תשמש כסוג של רופא של החברה הישראלית. אתה תגע בנקודות הכי כואבות בחברה ואני מאחל לך שהנגיעות האלה, כשל רופא, יהיו מועילות ומרפאות שיוכלו לעזור לכולנו להפטר מן המחלות והכאבים בחברה. אני סמוך ובטוח שעם הרקורד המרשים שלך, אתה תצליח לעשות את התפקיד במצוינות. הצלחתך הצלחת מדינת ישראל כולה".

    הצהרת האמונים של מבקר המדינה תתקיים בסמוך לכניסתו לתפקיד ב4.7



    0 תגובות